Jag har blivit "Mormor" =) =) =)=) =) =) =)

Efter många om o men o massa komplikationer o strul så har jag blivit Mormor till 3 små söta flickor.
Tigra ha fått gå igenom mycke men hon mår bra o valparna mår oxå bra =)

Men uscha va jobbigt det va att vara så långt ifrån henne när allt bara strulade. Det va det värsta jag varit med om. Så den dagen Tindra ska ha bebis så kommer jag bosätta mig hos henne 1 månad innan det är dags för att vara säker på att vara på plats. Haha. Det va jätte jobbigt att sitta med telefonen i handen o vänta på sms eller samtal.

Men här har ni lite bilder på valparna o Mamma Tigra =)

Första valpen =) Andra valpen =) Efter snittet på Tigra blev det 3 små flickor =)

Tigra o Bebisarna ha somnat i lugn o ro hemma hos Mira =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0