Barn är bra söta ibland. Haha

Det är så underbart att höra på dom ibland. Som när Tindra sitter på sitt rum helt ensam o hon helt plötsligt börjar tokprata. Man blir fundersam ibland om man missat att det kommit in nån. Haha
Men det är bara hon där o hon pratar med sina bebisar (Dockorna). Hon matar dom o leker med dom o fixar o donar. Så himla härligt att höra.

O idag ha hon varit hur go som hellst. Vi ha tillbringat dagen i soffan o tittat på massa film hon o jag o hon ha legat brevid mig o myst.
Men rätt va det va så va hon tvungen att kliva upp för då skulle bebisarna ha mat eller så skulle dom gå o sova så då sprang hon iväg o fixade det o sen kom hon tillbaka o la sig =)

Sen måste jag berömma henne lite för att hon följer sina regler. Hon äter sin mat i lugn o ro nu för det mesta o hon städar sitt rum varje dag innan läggdags. Man får säga åt henne lite men det blir inget storbråk av det hela =)
Så himla skönt att slippa de. Hoppas bara det håller i sig.

Nu ska jag ta o titta på en film eller nått tro jag. Haha.

Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0