Länge sedan

Ja nu va det ett tag sedan igen. Haha. Har inte gjort så mycke så jag har inte haft något att skriva om.

Den 18 Va jag och Ewwe in till stan med ungarna =) Vi va först upp till Sara o skrev ut papper och sen gick vi vidare på soc o lämnade in dom.
Efter det bar det av in till stan där vi träffade Ewwes Pappa och jag träffade Peter o Sara. När jag surrat klart med dom drog vi på donken o åt lite. Efter det träffade vi Ewwes Bror o sen åkte vi hem.

19-20 Minns jag inte vad vi har haft för oss men jag tror att vi ha varit hemma bara och att lillebror va med oss. Haha
Ja ärligt talat så har jag ingen koll på hela den veckan. Vet inte alls vad vi ha gjort.

Fredag den 25 jobbade jag på ÖB iallafall och så kom lillebror till oss =) Mattias alltså.
Lördag jobbade jag på ÖB först o sen  va vi på Birsta o shoppade lite. Jag Mattias och Tindra va det och Älskling o Fredrik åkte ut till garaget och fixade Fredriks bil. Sen hämtade dom oss o så åkte vi ut till Pappa o åt Pizza =)
Söndag åkte Mattias hem igen.

Måndag jobbade jag på ÖB och skulle ha börjat praktiken men det blev inte så. Niklas hade inte fått det godkännt av fackombudet än. Så det är bara att vänta.

Tisdag är det idag och jag sitter i sängen o skriver. Har lämnat Tindra på dagis och gått en promenad med Tigra. Sen har jag tittat på tv:n o nu väntar jag på att älsling ska komma hem och klockn 2 ska Tindra hämtas. Sen har jag inte en aning om vad vi ska hitta på.

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0