God Morgon eller inte....

Tindra väckte mig halv 6 första gången, då ville hon ha välling o titta på film. Fixade de o sen gick jag på toa o där dyker jag på 2st Silverfiskar igen. Dom där Anticimex sakerna fungerar ju lika dåligt som Anna sa. Hehe
Nån som har nå tips på hur jag blir av med dom?

Efter den upptäckten gick jag o la mig igen o då dröjde typ en halvtimme så va Tindra uppe igen o skulle ha mer välling, fixade de o bäddade ner henne igen och gick o la mig.

En halvtimme senare dyker hon upp igen men då vill hon sova i min säng. Orkade inte diskutera så hon fick lägga sig.

En halvtimme efter det vaknar jag av att det är blött i sängen, då ha hon vridit sig i sängen så blöjan hamnat på sniskan.
KANON Morgon med andra ord.

Har precis lämnat henne på dagis och det gick kanon bra. Hon sprang raka vägen in o satte sig vid bordet där  dom andra satt o bakade =)
Hon blir så glad på morgonen om dom ska vara inte på dagis. Hon vill inte vara ute på morgonen bara senare på dagen. Haha

Jaja, nu ska jag försöka hitta på något att göra. Kan ju lixom inte gå o lägga mig igen eftersom min säng är nerkissad.
Det va nog straffet det för att jag hade tänkt gå o lägga mig igen o bara lata mig nu på morgonen. Men icke, får väll dra med mig Tigra på en promenad då istället om den latmasken orkar kliva upp vill säga. Ingen morgonhund det inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0