Fy Bubblan

Va det där va jobbigt. Har precis tvingat in Tindra i Helen o Robins bil o skickat iväg henne mot hennes vilja. Usch va ledsen hon blev. Hon ville inte alls åka.
Men det va ju ett tag sedan dom sågs plus att hon somnade i min säng så jag va tvungen att väcka henne när dom kom. inte alls en bra kombination.
Men nu har hon åkt o jag kände mig som ett pucko som skickade iväg henne, usch va ledsen man blir när man ser sin Sessa så ledsen.
Men jag skickade ett sms o sa åt Helen att höra av sig så fort hon lugnat ner sig o jag fick svar direkt att hon va lugn. Så nu kan jag känna mig lugn o sova gott =)

Lillebror är här nu, han o Bobbas sitter o spelat på datorn och snart ska vi spela lite kort. Sen ska jag sova eftersom jag ska jobba imorgon. kommer vara trött men det gör inget, Jag kan ju åka hem efter jobbet o sova men Älsklingen igen =) Jobbar ju bara 3 timmar.

Hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0