.....

Vet inte vad jag ska skriva men jag tänkte tala om att jag lever iallafall. Hehe

Har inte hänt så överdrivet mycke den senaste tiden så jag har inte haft något att skriva. Dagarna har varit som helt vanliga dagar. Kliva upp, lämna Tindra på dagis, hem o hämta Tigra o gå en promenad, Vänta på Älsklingen, hämta Tindra o göra alla vardagssysslor. Tvätta, diska, städa. När vi är klar med det är det typ dags för sängen. Haha

Sitter varje dag o väntar på att telefonen ska ringa så jag får komma igång o börja jobba. Men än har han inte hört av sig. Jag låter denna vecka gå o nästa vecka åker jag dit o pratar med honom. Vil linte tjata för mycket så han blir less på mig. Haha, Nä men han ha lovat att jag ska få börja, Har bara inte fått veta när o hur mycke.
Men jag hoppas på snart o så mycke som möjligt. =)

Just nu sitter jag o väntar på att klockan ska bli halv 11 så jag kan ringa o påminna min senila vän Annie att hon ska komma hit idag. Haha. Nej nu va jag dum. Men det är tredje dagen vi bestämt att hon ska komma så nu hoppas jag att hon gör det. Hon har så mycke att göra hela tiden så hon hinner inte med sig själv. =)
men idag skulle hon bara till frisören klockan 10 o sen komma hit så det borde gå idag.

Snart är det helg igen oxå. känns aldrig som det längre. Förut ha man haft sina lugna helger utan barn o man har kunnat göra vad man vill men nu går inte det längre =(. Så otroligt synd att det ska vara så, men det gör inget. Jag har ju världens underbaraste lilla tjej. =)
Tindra är mitt allt, jag lever för henne.

Äh nu vet jag inte vad jag ska skriva. Ni fick iallafall ett inlägg. Ett rörigt sådant men det får ni ta. Haha

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0