8 September

Idag har jag inte gjort så mycke nytta. Hehe Lämnade Tindra på dagis sen gick jag en sväng med Tigra o efter det blev det Andra Avenyn och Våra bästa år =)

Sen kom Älskling hem o då blev det en dusch o sen va det dags att hämta lill hjärtat mitt. Dagis fröken berömde henne jätte mycke. Dom tycker att hon är så himla duktig fast hon är så liten. Alltid roligt för en Mamma att höra att ens barn är duktig =)

När vi kom hem från dagis somnade vi hela familjen i våran säng, Sååååååååååååååå skönt.
Sen middag o sen ut o busa.

Kom in nu o klockan är 9 så det va verkligen dags att natta Tindra. Det gick för engång skull jätte bra. Hon valde film direkt o sen sa hon åt mig att gå innan jag ens tryckt igång filmen riktigt. Haha.

Nu ska vi vänta på att grannarnas son somnat så vi kanske kan spela lite kort innan det är dags att sova.

Jo men just det ja. Lite nytta ha jag gjort. Blev ju kallad till idiot Arbetsförmedlingen för att börja en sån där lära sig skriva cv kurs, vilket jag vägrar gå på så ja tog o ringde ÖB chefen o kollade läget med honom eftersom han lovat mig att jag ska få börja jobba där. Men det va inte dags för det än så jag erbjöd honom att skola in mig gratis. Alltså 2 veckor praktik. ALLT För att slippa Arbetsförmedlingens skit grejjer. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0