6 September

Idag har jag haft sov morgon =) TACK Älskling!!
Sen så har vi tagit tag i något jag velat göra väldigt länge. Vi har dragit ut allt ur förrådet o rensat alla kläder. Hälften gick till grannens dotter =) O resten gick till Andra grannen som hålle rpå med teater o blev glad över att få kläder dit. Så då slapp jag kasta bort allt =)
Har legat i förrådet väldigt många år nu eftersom jag inte velat kasta de eftersom det inte är nå fel på dom.
Men nu äntligen är jag av med säkert 8 banankartonger kläder.

Nu ska jag bara börja gå igenom o sortera alla Tindras Bebis kläder så det blir nån ordning på dom oxå.

Men nu är jag klar för idag o ska gå o titta på film med Älsklingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0