18 - 20 Septemer

I Fredags va jag, Tindra, Evelina och Rasmus in till stan o lämna in papper. Efter det träffa vi ewwes Pappa och så träffadde jag Peter o hans tjej. Surrade med dom ett tag o sen gick vi på donken, Tindra fick ett happy meal.
Sen bar det av hemmåt.
När Fredrik slutade kom han o hämtade mig så jag fick åka på Ica o handla. Gjorde inte de i stan för de kostar så mycke där. Ewwe åkte med o handlade hon oxå. På kvällen drog tråkiga Ewwe till stan. Vi andra spelade kort, Roger va med han oxå.

I Lördags åkte vi ut till Pappa, Älskling och Fredrik skulle fixa Fredriks bil inför besiktningen, jag och Tindra passade på att umgås med Pappa, Sara och Oliver. Vi hjälpte till att städa lite på gården efter omspöningen på huset, sen blev det middag och efterrätt o efter det hemfärd. Klockan va typ halv 9 när vi åkte hem så det blev sängen direkt för Tindra. Vi andra satt vid varsin dator hela kvällen . Haha.

I Söndags gjorde vi typ inget alls. Jag grejjade mest här hemma o så va vi iväg o handlade lite på ICA o ÖB.

Ja det va helgen det. Lika rolig som vanligt. Eller den ha faktidkt varit roligare än vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0