17 September

En helt vanlig dag idag oxå. Händer inge speciellt här inte.
Tindra har varit på dagis och jag har varit ut på promenad med Tigra och så har jag fixat lite hemma. Fast det ha inte blivit mycke gjort inte. Haha

Hämtade Tindra på dagis klockan 2 som vanligt och sedan har hon varit ute i lekt med Rasmus och Thea.
Nu har jag precis bäddat ner henne i sängen så nu ska vi bara vänta på att Rasmus somnar så ska ja gå över till grannarna o kolla om de bli nå kortspel ikväll.
Barnvakten är en bra uppfinning de. Så bra att man kan umgås med grannarna trots att barnen sover. Den regerar ju på minsta lilla ljud så man hör ju till o med när dom andas.


Imorgon ska jag åka in till stan o lämna in papper tänkte jag. Ska försöka komma iväg så tidigt som möjligt men vi får se hur det går med de. Tindra måste bada imorgon innan vi åker iallafall. hon är riktigt skitig, men tyvärr för trött för att bada nu.

Nu ska jag sätta mig o fylla i papprena som jag ska lämna in imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0