12 September

Usch va det är tråkigt att kliva upp klockan 05,30 på en lördag. Allra hellst när man har alla möjligheter i världen att äntligen få lite sovmorgon eftersom Tindra inte är hemma.
Men men, det va bara att kliva upp o cykla iväg på jobbet och det gick faktiskt jätte bra. Trodde inte jag skulle ta mig fram eftersom jag va soå otroligt trött, det blev lite sent igår.
Lillebror blev kvar till halv 1 o sen sk aman göra sig klar o allt sånt innan man kan gå o lägga sig o när jag väl kommit i säng kunde jag inte sova för jag låg o funderade på hur Tindra hade det.
Att hon har det bra det vet jag, men hon va ju så ledsen när hon åkte. Tror inte jag hann mer än somna innan jag skulle kliva upp igen.

När jag va på väg hem från jobbet ringde Mamma så jag surrade med henne att tag och då sa jag till henne att jag inte skulle gå o lägga mig för då förstör jag ju hela dagen. Men dum som jag är så la jag mig o tittade på en film och efter den somnade jag som en stock och vaknade 5 över 3. Kanon bra, eller inte. Då va jag ju ännu tröttare.
Till o med så trött så jag önskade att jag drack kaffe, vilket jag tycker är jätte äckligt. Haha

Jag har smsat med Helen idag o kolla läget med Tindra och det hade gått jätte bra när dom kom fram till Långsele.
Henke o Åsa hade lekt med henne att tag innan dom gick o la sig och idag hade allt gått jätte bra =)
Skönt att höra så man kan sova lugnt inatt.
Men jag saknar henne tok mycke. Är ju som inte van att vara utan henne. Men men, hon kommer hem på måndag o då ska vi kramas =)

Nu ska jag hitta på nå kul. Eller jag vet inte alls vad jag ska hitta på eftersom Älskling o Lillebror spelar o jag ha inget alls att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0