11 September

Idag är jag och min Sessa hemma o kramas bara. Ligger i sängen och titta på barnprogram o kramas. Fast vi börjar bli lite hungrig så vi få nog ta o göra lite frukost snart.

Ska packa lite kläder o sådant till henne sedan. Hon ska ju åka ifrån mig ikväll =( Kommer sakna henne som en galning. Men hon ska åka till Farmor o Farfar som inte har träffat henne på tok länge.
Jag hoppas bara att hon vill prata med Helen o Robin när dom kommer. Vore inge roligt om hon skulle bli som hon blev mot Hanna och Emil. Då kommer hon ju inte vilja åka med. Men jag tror nog att det ska gå bra.

Nu vill Lill Hjärtat ha en macka så då är det bäst att jag fixar det åt henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0