Veterinärbesöket

Det gick bra hos veterinären. Tigra somnade på 2 sek efter att hon fått sprutan med lugnande.
När hon somnat fick Bobbas bära henne in till röntgenrummet och jag o Tindra fick vänta utanför.
Dom tog om bilderna 3 gånger o varje gång hörde jag dom säga att dom inte blev bra.  Trots det gav dom upp efter 3 försök o tog bilden som såg rakast ut.
När jag berättade det för Mira blev hon vansinnig o skulle ringa dom. Bilderna ska tydligen vara helt raka annars kan det bli fel. Får se vad dom säger.

Sen så sa dom att Tigra skulle bli så pass pigg att hon skulle kunna gå därifrån till bussen. Det sa dom alltså när jag frågade dom om det när jag bokade tiden.
Men igår när allt va färdigt sa dom helt plötsligt att hon absolut inte fick gå. Hon skulle bäras.
Snacka om puckon. Tänk om jag hade åkt dig ensam med Tigra o Tindra då. Hur skulle jag ha gjort då?
Nu va det bara ren tur att Bobbas va med o att jag dessutom röck med mig vagnen innan vi åkte in till stan.
Annars hade de ju inte gått.



Tigra fick helt enkelt åka vagn hem. Haha


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha va gulligt när hon ligger i vagnen.!! Hon såg ut o trivas minsann.

2009-11-04 @ 13:42:17
URL: http://www.liteochingenting.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0