Uscha va trött jag är

Är fan inte van att jobba hela dagar hela veckor. Usch va lat man blivit.
Jobbar ju på morgonen o praktiserar efter det. Men det är klart värt det eftersom jag kommr få jobba en del sedan.
Kommer bli kanon bra. Trivs bra o har kanon bra arbetskamrater. Känns skit bra.

Lite störande bara att tanten som har städningen igentligen är sjuk fortfarande o tänker fortsätta vara det ett tag till.
Hon skulle börja jobba imorgon men då ska hon tydligen till vårcentralen o hon är säker på att hon kommer fortsätta vara sjukskriven.
Lite knepigt eftersom hon bara va lite snorig när hon sjukanmälde sig för 2 veckor sedan.
Men men, det är bara för mig att städa de.

Lite störande att jag inte får nån helg nu heller. Måste ju städa på lördag oxå =( Visst det är bara 3 timmar, men jag måste ju kliva upp tidigt o när man kommer hem har man ju lilla donnan att ta hand om, så då bli de inge sova inte.
Jag vill ha en riktigt lugn  skön helg. Men det får vänta det. Får sova när jag bli gammal o grå.

Fast jag ska nog sova nu förresten. Ska ju upp 5 imorgon, precis som alla andra dagar.
UNDERBART!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0