Slarver

Ja i Onsdags va jag hemma med mitt Lilla hjärta hela dagen. Vi lekte o myste mest hela dagen =)
Så skönt att få göra de ibland.

I Torsdags va Tindra på dagis o Älskling jobba så jag tog bussen in till stan o hälsade på Peter och Sara i deras nya lägenhet. Har varit dit förut men nu fick jag träffa tillskottet i familjen. Lilla Dolly, En söt liten kattunge som lekte med allt. Haha. Den klättrade i gardiner och attakerade sin spegelbild i listerna på golvet. Så söt så.

Åkte hem så att jag va hemma strax inna Älskling kom hem från jobbet =) Hann bara gå en sväng med Tigra så va han hemma =)
Klockan 2 hämtade ja sessan på dagis o då gick vi hem o städade hennes rum från golv till tack. Jag har till o med diskat hennes leksaker och tvättat allt som går att tvättas. Det är nämligen så att en av hennes kompisar ha fått mask, vilket är det absolut värsta jag vet. Får Tindra det så vet jag inte vad jag gör. Denna kompis va iallafall in o lekte med Tindra den dagen det upptäcktes så därför blev det STOR städning. Jag gör allt för att inte släppa in mask i detta hem.
Jag dör om hon får det.

Idag är det Fredag och vi har varit hemma o tagit det lugnt. Lekt lite med Tindra på hennes rum o sen har vi varit o handlat lite god mat och lördagsgotta.
Tindra fick tjuvstarta lite idag, hon satt o titta på film o åt lite godis tills j´hon va så trött klockan åtta att hon bad om att få sova. Lill sötisen min.

Nu ligger hon o tittar på Nalle puh o somnar nog ganska snart. Hon höll på att somna vid köksbordet när jag gjorde middag så hon är ordentligt trött vill ja lova.

Nu ska jag titta på tv o sen sova, Ska jobba imorgon.

På måndag börjar jag praktisera förrsten. Precis när jag hade gett upp hoppet om det så ringer han o frågar om jag fortfarande är intresserad. O det är jag ju såklart eftersom jag vet att han kommer behöva folk.
Kanon bra.

Hörs kanske imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0