Nä men nu måste jag skärpa mig

Missat en hel vecka igen.

Jag har jobbat hela veckan så det har varit fullt upp. Först jobba o sen hem o ta reda på hemmet och Lillhjärtat mitt =)
Sen på kvällen ha man varit så trött att vi har gått o lagt oss vid 8 när Tindra har lagt sig.

Helgen har varit lugn, Har inte gjort så mycke. Jobbade en sväng i lördags och söndag va vi på hundutställning och Tittade på denna skönhet.





Hon är så sjukt fin denna flicka.
Tigras Mamma är det. Det va första gången vi träffade henne i söndags o det va verkligen jätte roligt att se henne i verkligheten. Så otroligt fin och snäll tjej.

Madde va oxå där och ställde ut Olga, hittade ingen ny bild på Olga som jag vågade använda så det får bli denna.
Men här är hon inte så stor.



Och så fick vi se denna snygging.
GangStaff Bovis. Så jäkla snygg hund.




Här är våran snygging





Längtar tills vi får ställa ut henne oxå, Hoppas att vi kommer få göra det iallafall.

Köpte ett nytt halband till henne på utställningen oxå. Madde lyckades pruta ner det till 100kr. Hon kan hon.




Vidare till dagen idag. Haha.
Måndag den 5 Oktober alltså, Idag har jag jobbat och sen har jag påbörjat en storstädning här hemma.
Jag har varit extremt lat när det gäller städning på sista tiden vill jag lova. Lägenheten är i ett enda kaos till o med i skåp o låder, ja överallt.
Men imorgon är jag ledig så då jäklar ska det rensas o städas.
Började med skrubben idag där man knappt kunde gå in. Stog ju lixon 2 vagnar där o en massa kläder, ja allt möjligt konstigt. Haha. Men nu kan man nästan ha dans där inne =)

Så imorgon ska jag lämna Tindra på dagis o sen gå hem o ta tag i detta kaos.

Nu ska jag titta på tv en sväng o sen är det dags att sova så jag orkar städa.

Natti Natt

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha klart jag kan gumman ;) Iaf för mina vänner <3 Love you! Puss

2009-10-06 @ 21:28:50
URL: http://madelenestromqvist.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0