Ja nu va de så länge sedan

att jag inte ens minns vad vi haft för oss. Haha

Men jag kan berätta att jag har börjat min praktik på ÖB iallafall samtidigt som tanten med städningen på ÖB tar o blir sjuk. Så jag får börja dagarna med att städa o sen hoppa över på praktiken.
Än så länge har det bara blivit att jag fått hjälpa till med inkommande vaor. Ingen kassa alltså. Men det är för att dom har 2 i personalen som är sjuk så då hinner inte Niklas med att lära mig kassan.
Men jag trivs bra där iallafall o jag hoppas verkligen att det bli mycke jobb där sedan.

Vet inte vad jag ska skriva mer för det ha lixom inte hännt något. Haha
Jag Tillbringar dagarna på ÖB. Tindra sina på Dagis och Bobbas sina på Lac.
Sen kommer man hem o lagar middag o vips är det dags att sova.
Men det är skönt ändå. Äntligen ska man få känna på vad helg är igen. Det va länge sedan  man hade riktig helg.

På tisdag den 27 Ska jag till veterinären med Tigra. Då är det dags för höftledsröntgen på henne. Hoppas det går lika bra för henne som för syster.
Men det tror jag nog att det gör.

Nu ska jag ta o slänga ihop lite mat till familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0