Helgen

Ja i helgen har vi inte gjort så överdrivet mycke faktiskt.
I Fredags tog jag o Tindra bussen in till stan där Älskling och Fredrik mötte oss. Vi skulle busa med Mamma o Mats =)
Dom hade tagit in på hotell här i Sundsvall för att fira bröllopsdag, Jag lyckades komma på vilket hotell dom bodde på o sen åkte vi som sagt till stan där vi köpte en stor buket blommor, en choklad ask och en Whiskey till Mats eftersom han fyllt år. När vi inhandlat allt gick vi upp till hotellet och bad personalen bära upp det på rummet så att det fanns där när Mamma och Mats kom. Hehe
Dom blev jätte glada =) Mamma o Mats alltså.

I Lördags va vi bara hemma. Fredrik va här med oss. Pappa, Sara, Oliver o hans kompis kom o hälsade på oss på kvällen. Vi skulle prata om resan vi ska göra. Bestämma datum o vilket båt vi ska åka med mera.
Nu är allt bestämt o bokat tro jag. Ska bli så roligt =)

Söndag kändes som en hel vecka. dagen tog aldrig slut. Såååååååååå otroligt tråkigt. haha
Minns inte ens vad vi gjorde.

Måndag va det igår ja. Jobbade mellan 7 o 10 med dubbel lön =) Kanon tycker jag. Haha.
Hade ju ingen dagis plats eftersom hela personalenn va på planeringsdag o då hade jag ju sagt att Tindra inte behövde dagis. Men nu blev jag tvungen att jobba o när jag förklarade för chefen min hur det va så sa han att om jag kunde jobba så skulle jag få dubbel lön =)
Bobbas fick alltså vara hemma o jag jobbade.

Idag är det Tisdag. klockan är halv 10 och Tindra har fortfarande inte vaknat. Undra om hon tänker bli riktigt sjuk. Hon är jätte snorig o har lite hosta.
Hon är iallafall hemma från dagis idag men det är bara för att vi ska till veterinären med Tigra. Hon ska höftledsröntgas o vi ska vara där ett o bör vara ute i tid eftersom vi inte vet exakt vart vi ska.
Hoppas verkligen att det går bra på röntgen.

Nu ska jag ta o göra mig klar o fixa lite annat.

Hörs nått senare med resultatet av röntgen.

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0