6 Oktober

Ja idag va dagen då jag skulle röjja upp här hemma. HAHAHA är det enda jag kan säga om det. Har inte blivit mycke gjort här inte.
Jag har bara tagit reda på den enorma tvätthögen jag hade i soffan. Ren tvätt alltså. Satt i sängen o vek allt medans jag tittade på våra bästa år =)
När det va färdigt och jag skulle stoppa allt i garderoben så insåg jag att det skulle bli omöjligt om  jag inte tog o rensade ur den och vek om allt.
Allt detta tog lite tid så jag har inte hunnit med så mycke mer. Haha
Kan vara så att tv:n tog lite mer tid en planerat.

Klockan halv 6 kom lillebror o hämtade oss. Först åkte vi på blommaffären och köpte en blomma till Nilla och sen in på ica o köpte blöjor.
Sen åkte vi till Nilla o gratulerade henne. Där fick vi kakor och tårta.

Nu är vi hemma o jag har precis bäddat ner lillhjärtat mitt i sängen. Hon är så trött på kvällarna när hon har varit på dagis.
Imorgon får hon vara hemma med mig eftersom jag är ledig och jag får bara ha henne på dagis 3 dagar i veckan.
Bruka vara tis, tors och fredag men jag jobbade ju i måndags så då fick hon vara där då. Sen får hon vara där på torsdag.

Nä nu ska jag titta på tv o sen sova.

Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0