28 Oktober

Idag vaknade jag pigg för första gången på väldigt länge. Klev upp direkt när Tindra kom o väckte mig. Sen gjorde vi henne klar. Bytte blöja, tog på kläder ocg borstade tänderna. Sen klädde vi på ytterkläderna och Tindra satte sig i vagnen o åt en drick yoghurt när vi gick till dagis.
Så snäll o söt hon som hon va imorse brukar hon inte va, Haha.

När vi kom på dsgis va therese påväg in i gympasalen med barnen så Tindra hoppade ur kläderna o försvann in dit utan att säga hejdå. Jag fick springa efter henne o säga hejdå. Haha. Hon älskar verkligen gympasalen.

Sen kan jag berätta att hon älskar att retas, Så fort man ska klä på henne eller liknande så springer hon ifrån mig o säger "Du kan inte ta mig" o så skrattar hon. haha Så otroligt söt =)

Nu ska jag ta mig i kragen o få nå gjort här hemma, Åker ju bort i helgen o jag hatar att komme hem till en stökig lägenhet, Finns inget värre.
Sen så måste jag ju tvätta oxå så att vi ha nå rena kläder att ta med oss.

Vi åker iallafall till Graninge, Jag, Älskling, Tindra och Tigra tar bussen upp på Fredag morgon. Då åker vi raka vägen in till Sollefteå där vi ska umgås med Madde o Nova. Tjejerna ska få busa hela dagen lång. Det va ju evigheter sedan dom träffades. Ska bli såååå roligt att få umgås med dom igen =)

Ska försöka få tag på Josefine oxå så man hinner träffa henne något.

Men som sagt så måste jag göra lite nytta nu.

<3

Kommentarer
Postat av: sandra

Vad roligt att ni kommer upp, kanske man ska ta en sväng förbi pappsen på lördag och hälsa på er då. Kanske hundarna kan få leka lite? =)

2009-10-28 @ 19:10:44
URL: http://beggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0