15 - 20 Oktober

Förra veckan blev en lång rbetsvecka med både praktik och jobb. Men det gick vägen och jag tycker att det är jätte roligt.
på eftermiddagarna har jag inte gjort mycke alls. Har varit tok trött när jag kommit hem o så har jag bara velat umgås med Tindra den lilla stund man hann med det. Hon va så trött så hon ville sova redan klockan sju. Ja hon hade nog somnat tidigare om hon hade fått det.

I helgen har vi varit hos Pappa och Sara. På lördag va vi dit eftersom Fredrik skulle fixa med bilen igen så då passade vi på att umgås. Det roliga va bara det att det inte va någon hemma när vi kom dit. Haha
Men vi gick in o väntade på dom.
Det blev middag där och sen kom Nilla o Stina så då blev det kaffe o glass.

Söndag fyllde Oliver 12 år så då va vi dit och gratulerade honom.

Nu är det dags för en arbetsvecka till med både praktik och jobb. HÄRLIGT =)
Har redan avverkat 2 dagar. Idag har jag fått sitta i kassan. Ska ju lära mig den så jag kan jobba riktigt sedan.

Men nu ska jag ta o badda ner lill hjärtat mitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0