6 November

Mina sjuklingar ligger i sängen o sover så jag har inget att göra. Passar därför på att uppdatera lite.

Bobbas ha nu varit sjuk i en hel vecka o är fortfarande inte pigg. Pigger är hen men inte frisk. Han ha fortfarande feber o skit.
Jag va sjuk i några timmar ja bara. haha. Skit konstigt. Jag va o jobbadet i onsdags o när jag kom hem kände jag mig lite konstig i kroppen så jag kollade feber o jag låg på 38,5. Fan tänkte jag. Kan ju inte vara sjuk nu.
På natten vaknade jag med 40 graders feber, klev upp o åt 2 alvedon o sen somna jag igen. När klockan ringde 6 på morgonen va jag pigg igen. Tänkte att det säkert va  alvedonen som fortfarande satt i kroppen men icke. Jag ha fortfarande inte fått tillbaka feber o idag är det fredag. SÅååååååååååååååå Skönt.
Synd bara att Lill hjärtat mitt har blivit sjuk oxå. Jag trodde hon skulle klara sig men icke. Igår kväll kände jag att hon va varm så ja kollade febern o hon hade 38,1. Klockan 12 inatt väckte hon mig o då va hon riktigt varm, kollad efebern igen o Hon hade 40,1 i feber. Fick i henne alvedon efter lite bråk. Hon vile inte ha.
Sen har jag tillbringat många korta stunder brevid hennes säg inatt. Hon ville inte vara ensam.

Annars kan jag berätta att jag jobade igår. Först på Öb o sen Mitt Un. o När jag satt på Mitt Un så ringde dom från Städbiten o frågade om jag kunde hopppa på hela tjänsten redan på måndag =)
Självklart sa jag då. Så från o med måndag kommer jag jobba varje dag =) Synd bara att det inte är mer än 3 timmar per dag. Men det gör att man får en rytm iallafall. Jag kome rupp i tid på morgonen o kommer hem o kan göra nytta hemma. Haha.

Imorgon bli det Ålandskryssning för mig, Älskling, Pappa, Sara, Oliver och Fredrik =)
Ska bli jätte roligt att komma iväg o bara umgås =)
Hoppas bara att Älskling är pigg till imorgon. Håller tummarana för det.

Nu ska jag ta o packa ihop Tindras saker. Mamma är påväg hit för att hämta henne. Hon ska va hos Mamma till på Måndag eftersom vi kommer hem sent på Söndag kväll.

Ha det bra så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0