7 Maj

Idag gick jag och Bobbas och lämnade Tindra på dagis.
När vi kom dit så kom jag på att jag glömt tutten hemma så vi gick hem och så tog jag tutten och Tigra och gick till dagis med den, sen gick jag och Tigra på långpromenad.

Påvägen hem så ringde min telefon och det va Pappa som ringde.
Jag gick förbi där han va och jobbade så han frågade om jag ville komma ner och säga hej till honom, självklart sa jag och gick ner o pratade en stund.
Tycker inte om när vi är ovänner så jag vart glad över att han ringde och bad mig komma.
TACK Pappa.

När vi hälsat på Pappa så gick vi hem och satt ute så länge solen va framme.
Sen va de dags att hämta Tindra på dagis, När vi kom hem ville Tindra va ute så jag klädde på henne och släppte ut henne.
Hon har blivit så duktig på att vara ute själv med kompisarna.
Jag har ju alltid koll på henne men hon sköter sig själv och lämnar inte lekparken.
Kanon duktig tjej.

Ja det är typ vad vi har gjort idag.
Vi tänkte åka till Madde och Bias så att hundarna skulle få busa av sig lite men klockan vart så mycke så vi struntade i de.
Nova hann somna och Tindra är super gnällig, ska stoppa henne i sängen nu så hon kanske är lite gladare imorgon.
Är det fint väder så kanske vi tar en promenad upp till Madde och Bias imorgon istället.
Roligt för tjejerna att få leka lite.

Men nu är de nattinatt för Tindra som gäller sen ska jag lägga mig på soffan o titta på tv.
De va länge sedan.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0