28 Maj

Idag har jag jobbat. Först som tentavakt och sen har jag hjälpt Sara på kontoret =)
Skönt att göra något. Man blir less på att sitta hemma hela tiden.
Slutade så pass tidigt att jag hann hämta Tindra på dagis=) Hon vart överlycklig när hon såg mig. Hon trodde ju att bara Bobbas skulle komma eftersom jag jobbade.

När vi kom hem fick lillhjärtat yoghurt o kalaspuffar sen gick hon ut o busade. Jag gav henne en stor påse med spelkulor som jag köpt till henne, men hennes kära kompisar va så snäll så att dom tog nästan alla hennes kulor och försvann med dom så nu har hon nästan inga kvar =(
Tycker det är synd och föräldrarna till dessa barn verkar inte reagera på att dom kommer hem med saker som inte är deras.
Väldigt knepigt tycker jag.
Men men föräldrarna till barnen här verkar vara så.

Nog om det.
Jag har lyckats hitta en lägenhet i Sollefteå som vi ska bo i under crusingen. Solatums gästlägenhet blev det.
Vi åker upp redan imorgon. Fredrik och Tias vill de det så vi hänger väll på.
Ska umgås med Josefine imorgon och på lördag vet jag inte alls vad det blir. Får se.
På dagen ska vi mysa på stan iallafall och så ska jag passa på att träffa Cissi, Tony och deras lilla tös Elina.
Har inte träffat henne något än, så det ska bli roligt =)

Ne men nu har jag inte tid att sitta här längre, måste städa klart och packa klart. Jag hatar att komma hem när det är stökigt, vill ha rent och fint när man kommer hem =) 
Det ska tydligen bli kanonväder imorgon så då vill jag ju inte vara inne och städa. Damsuga mattan ska jag göra imorgon iallafall. kommer ta minst en timme att göra det så jag tänkte göra det ute i solen om de bli bra väder nu då =)
Hoppas det iallafall.

Men som sagt har inte tid att sitta här längre.
Hörs nått efter helgen.

Natti natt och trevlig helg.
Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0