27 Maj

Tindra väckte mig klockan 3 inatt. Kände mig helt död när jag klev upp för att kolla vad hon gjorde vaken.
Vet inte vad det va men det löste sig med lite välling och en film =)

Halv 8 ringde klockan och jag orkade inte kliva ur sängen. Helt slut och ont i ryggen.
Låg kvar till klockan 8 innan jag tvingade mig själv att kliva upp.
När ja lyckades med det gick jag för att väcka mitt lilla hjärta, det va inte lätt det.
Hon va lika trött som jag så jag fick sitta där en stund och prata med henne innan hon orkade kliva upp.
Efter en stund vart det fart på henne så vi gjorde oss klar och gick till dagis.
Det gick jätte bra att lämna henne idag. Hon tog med sig thea och sprang raka vägen ut på gården.

Jag gick vidare till bussen jag. åkte från dagis till ica maxi för längre går inte bussen om jag inte vill åka till stan. hehe
Gick sista biten ner till ÖB, när jag kom fram satt han som jag skulle träffa utanför och väntade.
Eftersom vi va där typ kvart i 10 och ÖB öppnar 10 så fick vi sitta utanför och vänta. Så han körde typ hela intervjun ute och sen visade han mig runt inne och förklarade att han hade 5 sökande till som han skulle träffa idag men att han hur som hellst ville ha mig som reserv om det skulle vara så att någon annan fick tjänsten.
Självklart fick jag då vara reserv men han hade oxå pratat med ÖBs chef och talat om att jag va en bra tjej som behöer ett jobb. Han tyckte det lät jätte bra eftersom han hade så många sjukskrivningar hela tiden.
Så nu kan han ringa mig om det behövs =)

Påväg hem från Birsta så ringde Sara och frågade om jag kunde komma och jobba, hon hade tok mycke att göra.
Självklart sa jag. Så hem och åt en macka och sen vidare in till stan och där vart jag kvar till klockan 5.
Ska jobba imorgon oxå. Först som tenta vakt och sen med Sara på kontoret.
Kanon bra det =)

Sen ha ju min snälla Farmor kanske fixat lite jobb åt mig så jag ska ta o ringa den killen imorgon så får vi se vad han säger. Det är ett städ jobb det oxå.

Tindras Pappa ringde idag när jag va hos Sara och jobbade.
Eller han skickade ett sms först och frågade hur det va med Tindra och han tyckte det skulle bli så roligt att få ha henne igen när han bivit frisk. Han längtade så mycket.
Jag skakade på huvudet och såg säkert ut som ett fråge tecken. Vad tänker karln med igentligen?? Ja det kan man fundera på.
Jag va iallafall tvungen att fråga om han inte har något som hellst minna av att jag sagt åt honom att Tindra inte får vara hos honom eftersom han svikit henne så mycke som han gjort.
Han förstod inte alls vad jag pratade om och nekade till allt tills det att jag sa exakt vad jag visste.
Då insåg han att jag hade full koll på vad han sysslar med när han är med Tindra.
Han vet så väl att det är TOTALT FÖRBJUDET men ändå så stoppar han i sig skiten.
Förstår inte hur han kan göra så mot henne. Ska han förstöra hennes liv oxå? Är det hans plan så kan han tvär GLÖMMA det. Fy fan för honom.

Han ringde iallafall efter att jag svarat på hans sms och försökte få mig att tycka synd om honom.
Men glöm det, han är skylldig till detta själv så det är inte synd om honom.
Men han såg det som så att han skule få ha Tindra bara för att han har varit så dålig nu och legat inlagt på sjukhuset.
Sen så är han ju drogfri nu påstår han och det tycker han att jag ska lita på och låta honom ha sin dotter.
GLÖM det oxå grabben.
Jag litar inte på ett ord du säger längre.
Så förbannat less på all den här skiten nu.

Sen att hans föräldrar lämnar honom ensam med Tindra är för mig helt obegripligt.
Dom är inte så jävla dumma att dom inte fattar vad fan han sysslar med. Men ändå så lämnar dom Tindra ensam med sin drogpåverkade Pappa. VARFÖR?
För att gå ut o ha lite roligt. Tänk om han skulle få i sig nå skit o bli tvärdålig, vilket jag vet mycket väl att han kan bli.
Vad händer med Tindra då? Ska hon klara sig själv då eller??
Dom vet ju att han inte får ha henne själv, så varför lämnar dom henne med honom?

Dom kan inte neka till att dom ser på honom att något är fel. Vilken människa som hellst skulle kunna se det.
Ett tecken som verkligen inte går att missa är hans sätt att klä sig.
Har han långärmat på sig hela tiden så sköter han sig inte. Det va det första jag la märke till denna gång och hans blick.
Hur han svettas för minsta lilla rörelse.
Det finns så många tecken som ingen kan missa.
Så det är helt omöjligt att som inte visste.

Men det är klart att det är jag som är dum i huvudet och förstör hans liv.
Inte vet jag om jag är dum men jag tycker att det är han som förstört mitt liv.

Usch, vet inte vad jag ska skriva mer. Sitter här och är snart så förbannad så jag slår på datorn.
Ska gå ut o röka en cigg nu istället och sen blir det till att titta på tv o varva ner.
Ska upp tidigt imorgon. Sara hämtar mig klockan 10 i 7.

Natti natt
Puss o Hej



Kommentarer
Postat av: johanna

Henrik ÄLSKAR sin dotter! Du är absolut inget helgon, vi som känner dig VET. Du lät H odla en massa skit i eran lägenhet utan att tänka på Tindras bästa. Ingen av er borde få ha Tindra för ingen av er är bättre än den andra

2009-11-08 @ 19:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0