26 Maj

Idag vaknade Tindra klockan 6 och ville sova i våran säng. Självklart fick hon göra de för hon kunde ju inte vara vaken vid den tiden inte.
Hon somnade om direkt, men efter typ 1 timme vaknar jag av att hon kliver ur sängen och när jag tittar på henne så ser jag att hon har ögonen stängd. Lillhjärtat va ju inte ens vaken.
Lyfte upp henne i sängen igen och stoppade tutten i munnen på henne o sen låg hon still.

Klev upp 8 o gjorde oss klar för dagis.
När jag lämnat Tindra så gick jag hem, blev ingen långpromenad idag inte.
Har ont i ryggen och högra höften, Jätte knepigt. Vet inte varför heller det bara kom.

Jag och Bobbas hämtade Tindra klockan 2 som vanligt och då gick vi in till Birsta.
Tänkte köpa ett par byxor o en solhatt till Tindra.
Lite varmt att ha mössa nu.
Hittade tyvärr inga byxor, Modet verkar vara hål igen. haha.
Det va hål i alla byxor som fanns.
Det har jag ju flera par hemma så de kändes rätt onödigt att köpa ett par till.
Men jag köpte 3 linnen och ett par korta mjukisbyxor o lite annat smått o gott.
En solhatt eller vad man ska kalla de hittade jag till Tindra iallafall.

När vi började känna oss redo för hemfärd ringde Jossan o sa att dom va påväg till sundsvall, eller dom va nästan framme så vi bestämde oss för att stanna och umgås med henne och Jonas.
Sen körde dom oss hem eftersom det regnade och så ville dom träffa Tigra.

När dom åkte hem va det dags för Tindra att sova så jag bäddade ner henne.
Själv ska jag lägga mig i sängen och titta på tv nu.
Är fortfarande lika trött o så ska jag ju upp med Tindra på dagis imorgon och sen vidare till arbetsintervjun.
Håller tummarna på att dom tycker om mig så jag får det jobbet =)

Puss o godnatt


Mina nya linnen från Gina

Mina nya linnen =)

Mina korta mjukisbyxor som jag köpte idag på H&M

Mina Nya korta mjukisar =)

Hårsnoddar till Tindra, Leggins, mascara och hårspray till mig =)

Leggins, Mascara, hårspray och hårsnoddar till Tindra

Tindras solhatt från H&M

Tindras "Solhatt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0