25 Maj

Idag har vi varit in till stan och tagit ut min lön från mittuniversitetet och så har vi umgåtts med Madde, Bias och Nova.

Satt i parken o åt glass o myste i solen.
Sen tog vi busen till ica o handlade lite mat och gick därifrån och hem.

Fredrik ringde Bobbas efter vägen hem och bad om hjälp med datorn så Bobbas gick dit och jag tog den fullastade vagnen med Sovande Tindra o all mat och en trött hund och gick hem för att städa undan lite.
Parkerade vagnen på baksidan i skuggan så Tindra fick sova en sund, hon somnade inne på ica.

Sen började jag med maten och Bobbas kom hem.
Fredrik ringde när jag skulle stoppa in potatisgratängen o ugnen och frågade om vi skulle följa med till Pappa och äta lite tårta. Pappa har namnsdag idag.
Vi ställde in grillningen och så gjorde jag pannkaka till Tindra istället och sen åkte vi till Pappsen o åt tårta.

När vi kom hem stopppade jag Tindra i sängen, trodde inte att hon skulle gå med på det eftersom hon har varit uppe sent flera kvällar, men det va inga problem. Hon va super trött.

Nu ska jag titta lite på tv o sen ska jag sova.
Ska upp med Tindra på dagis imorgon och sen blir det nog en sväng till stan igen.
Fick lönen från LAC idag så jag måste hämta ut den oxå.
Synd att jag inte fått den innan vi åkte till stan idag.
Har ju tappat bort mitt busskort så det kostar så mycke att åka buss.

Natti natt.
puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0