24 Maj

Idag har vi haft underbart väder ute. Jag har suttit ute hela dagen. Så nu har jag fått lite mer färg =) Klarade mig från att bränna mig idag.
Tindar har busat o trottsat. Ni kan läsa om det i hennes blogg, orkar inte skriva allt igen, haha.
Hon har för det mesta skött sig själv och jag har solat och surrat med grannen och hennes kompis.
Rätt trevligt faktiskt.

På eftermiddagen klippte vi gräsmattan och planterade om lite blommor.
Sen städade jag och sopade hela uteplatsen så nu är det fint där.
Fattas bara ett staket nu, Måste åka ut till Pappa och fixa det, men först måste jag ringa hyresvärlden och fråga hur jag får sätta det.

Ska fixa det imorgon och så måste jag försöka hitta boplats mellan lördag och söndag i Sollefteå.
Ska på crusing och hade tänkt hyra stuga men det är fullbokat på campingen =(
Så nu hoppas jag på att nån avbokar sin stuga eller att jag hittar någpn som har solatum som hyresvärd.
så har du det säg till mig.

Nä nu orkar jag inte skriva mer.
Måste sova, är så grymt trött hela tiden. Jätte jobbigt de.

Puss o hej


Måste bara få säga tack till Josefine oxå.

För att du lagt in en komentar på ett av mina inlägg.

Liten men den värmde. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0