22 Maj

Idag av jag extremt trött när Tindra vaknade, inte alls roligt.
Försökte sysselsätta henne på morgonen genom att plocka fram kritor och papper o allt möjligt som hon kunde äta till frukost men icke.
Hon skulle promt ha upp mig ur sängen.

Tillslut gick jag o la mig på soffan istället och där fick jag sova en stund =)
Men oj så det såg ut här när jag vaknade. Hehe
Hon hade hunnit med mycke mitt lilla hjärta.

När jag vaknat ville hon ut o leka o det fick hon ju såklart, men hon kom in lika fort eftersom det inte va nå andra barn ute i lekparken.
Så jag och Tindra tog en dusch istället och när vi va färdig med det hade barnen kommit ut så då va det bara att klä på lillhjärtat och släppa ut henne.
Sen va hon ute tills det va dags att äta.
Hon kastade i sig 2 portioner korv med mos och sen gick hon ut o lekte igen.

Men hon är lika gnällig och tjurig fortfarande.
Nu när jag skulle lägga henne så skulle hon sova i vagnen ute.
Hon vart jätte arg på mig när jag sa nej och stoppade ner henne i sängen.
Usch så hon skrek och kastade tuttar o allt hon höll på med.
Men tillslut gick Bobbas in till henne och då gick allt helt plötsligt jätte bra.
Hon la sig och somnade direkt.

så nu sitter jag här och varvar ner, måste sova snart, ska upp o jobba imorgon på mittuniversitetet.
När jag slutat jobba ska jag på ica o köpa lördagsgodis till Lillhjärtat.
Har lovat henne det så det är bäst jag håller det.

Ne nu ska jag titta på yv om det finns något att se.

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0