21 Maj

Ojoj, vilken extremt gnällig dotter jag har.
Förstår inte alls vad som är fel, hon gnäller konstant hela dagarna.
Ingen duger för henne och hon lyssnar inte alls på mig.

Säger jag kom så tittar hon på mig och sen går hon åt motsatt håll.
Usch känner mig helt tom i huvidet av allt gnäll.
Man blir ju knäpp av det här.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi har iallafall inte gjort så mycke.
Tindra har varit ute och lekt och jag har städat lite inne.
Mest tagit det lugnt mellan gnällattakerna.

Har lyckats tagit mig iväg ut på lååång promenad 2 dagar nu iallafall.
Igår hade jag Tigra med mig och idag tog jag Tindra med mig i vagnen.
Så skönt att komma ut o röra på sig.

Annars kan jag berätta att jag sökte ett jobb strax efter att vi flyttat hit och fick nej på de efterom dom anställt någon annan.
Men igår så ringde dom och ville att jag skulle komma på intervju =)
Dom hade sparat min ansökan utifall att dom skulle behöva mer folk.

Så Ondag den 27 ska jag på arbetsintervju =)

o sen ska jag jobba på mittuniversitetet på lördag =)

Ne nu orkar jag inte skriva mer.

Puss o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0