19 Maj

Idag va lillhjärtat mitt trött.
Fick till o med väcka henne.

Vi kom iväg till dagis till slut iallafall. Lite sen va vi.
Barnen va ute när vi kom dit så vi parkerade vagnen och gick ut till dom andra.
Tindra va lite kinkig när jag skulle gå.
Ville inte riktigt släppa mig, men när therese plockade upp henne så gick det bra =)

Jag och Tigra gick en promenad när vi lämnat Tindra. Eller jag försökte gå och Tigra stog still. Hon är inte morgonpigg hon inte. Jag fick dra henne efter mig typ hela vägen.

Väl hemma vart det en dusch och sen gjorde jag mig klar och städade undan lite hemma.

Hämtade Tindra klockan 2 och då tog hon och jag bussen in till stan. Skulle till Sara för att skriva ut kontoutdrag så vi kunde lämna in papperna till soc.
Hade turen att Madde och Nova ville följa med oss. Roligt med sällskap =)

När vi skrivit ut allt passade vi på att springa förbi på soc kontoret och posta brevet i deras brevlåda.
Sen tog vi bussen tillbaka in till stan igen.
Vi gick på donke och åt lite mat och sen gick vi på hemköp och handlade lite.
en tog vi varsin buss hem igen.

Pappa, Sara och Oliver kom strax efter att vi kommit hem. Dom kom för att gratulera Tindra på hennes namnsdag.
Hon fick en sandlåda/badpool av dom.
Hade önskat en sådan =)

Man har sand på ena sidan och vatten på andra.
Eller typ bara sand i den ena och använder den andra som lock så att katterna inte kan använda den som toa.

stoppade Tindra i sängen strax före 22. Slog igång Du är inte klok Madicken och gick och satte mig här vid datorn.
Efter en stund hörde jag Tindra sjunga med i Madicken sången.
Madicken, Madicken pilutta dig pilutta dig. haha
Hon är så söt.

Men nu ska jag ta o sova jag oxå.

Natti natt
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0