17-18 Maj

Igår klev jag och Tindra upp strax före 9.
Vi gick raka vägen ut för det va kanon väder ute.
 
Lillhjärtat gungarLillhjärtat gungar =)

Jag satt ute enda till eftermiddagen.
Brände mig som fan som vanligt.
Men det går över.
Tindra lekte med grannbarnen hela dagen.
Kom bara till mig om hon va törstig eller hungrig.

Strax innan middagen ringde Mamma så jag satt och pratade med henne en stund.
När jag lagt på upptäckte jag att Tindra va väldigt tyst.

Här hittade jag henne =)

Sover i Mammas säng

Idag har vi inte gjort mycke alls.
Dåligt väder.
Men jag och Tindra tog bussen bort på ica och handlade lite mat iallafall.
Tindra älskar att åka buss.

Jag hittade ett par skor som jag köpte till lilljärtat mitt.
Hon får dom i namnsdagspressent av mig och Bobbas.
Hon har namnsdag imorgon =)

Tindras namnsdags pressent

När vi kom hem gjorde vi middag.
Korvstroganoff och ris blev det.

Efter middagen satt vi oss i soffan och tittade på tv och så va jag tvungen att söka jobb.
Tindra somnade på 2 sekunder hon tro jag.

Lill hjärtat Somnade på soffan

Hon va så trött så jag lät henne sova.

Sen har det inte hämnt så mycke mer, och jag tror inte att det händer så mycke mer ikväll heller.
Ska nog bara lata mig i soffan.

Imorgon blir det långpromenad med Tigra efter att jag lämnat Tindra på dagis.

Puss och Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0