15 Maj

Tindra väckte mig tidigare än jag räknat med idag, men det gjorde inget för det va kanonväder ute redan klockan 9 på morgonen så vi klädde på oss och gick ut.
Tindra roade sig själv i lekparken medans jag satt och läste en bok som jag lånat av Sara.

Hon passade på att hitta på lite bus när jag va som mest inne i boken, Mitt lilla busfrö.
Vad hon gjorde kan ni läsa i hennes blogg, det blir så tjatigt om jag ska skriva det här oxå.

Vid 11 tiden gick vi upp i skogen och busade lite med Tigra.
Tindra snublade runt och gnällde för det mesta, hon va jätte trött så jag tog och bäddade ner henne i sängen så hon skulle hinna vila innan Uffe, Helen och Robin kom.
Det kommer ju bli ganska sent för henne idag, tro Hildas match började kvart i 8 eller kvart över 8 så klockan blir väll kring 10 innan dom kommer hem med henne.

Dom hämtade henne strax efter att hon vaknat för att dom skulle hinna hälsa på Henke på sjukan.

Själv sitter jag här nu och funderar på vad jag och Älsklingen ska hitta på.
Känner mig inte alls nå pigg idag så jag orkar igentligen inte göra något, men jag bli ju så rastlös när inte Tindra är hemma.

Idag har jag ont i nedre höger sida på ryggen oxå, men fortfarande inge feber.
Fast det känns som att jag har det, känner mig helt slut i koppen. =(

Tackade nej till jobb idag oxå. Förts funderade jag på att gå o jobba men när jag klev ur sängen och gick på toa första gången efter natten så höll jag på att dö tro jag.
Fan va ont de gjorde.
Så jag bestämde mig för att vara hemma.
Jag hade inte lovat att jobba heller så det va lugnt.
Han ringde imorse och frågade om jag kunde.

Men nu måste jag ta ch hitta på något innan jag blir knäpp.

Puss o Hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0