14 Maj

Usch. Mådde inte alls bra när ag vaknade idag.
Fy bubblan för att vara sjuk.

Gick upp med Tindra på dagis iallafall.
Tog med mig Tigra så hon skulle få röra lite på sig men hon va så lat så jag nästan fick dra henne efter mig upp för hela backen.
Morgon trött liten tjej de där. Hehe

Lämnade Tindra utan problem idag, Alla barn va påväg in i gympasalen när vi kom upp dit så hon hängde på och sa knappt hejdå. hehe

Jag och Älsklingen gick upp och hämtade henne klockan 2 och sen gick vi hem och busade.
Jag och Tindra har varit ute i solen hela eftermiddagen.
Så underbart med sol o värme.

Försökte få Tigra att gå igenom Tindras lektunnel men hon va livrädd för den.
Den prasslar tydligen läskigt så hon skulle inte alls in i den.
Fick henne att gå igenom 1 gång men då med lite hjälp på traven.

Sen har vi inte gjort så mycke mer.
Bara lekt ute.

Imorgon ska Tindra få vara med Farmor, Farfar, Helen och Robin.
Dom ska titta på Hilda som ska spela fotboll här i Sundsvall och så ska dom träffa Tindas Pappa Henke.

Men nu skriker lilla damen i sängen så jag måste kolla vad hon vill.

Puss o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0