13 Maj

Fy fan va hemskt.
Förstblir jag förkyld och sedan drar jag på mig urinvägsinfektion oxå.
Hur kul är det då?
Ja jag tycker då inte att det är roligt.

Men men det går väll över det oxå. haha.

Har mest tagit det lugnt idag, Är helt slut o kroppen.
Det va skit jobbigt att gå på dagis med Tindra idag och det är inte långt, så jag är nog inte så överdrivet pigg inte.

Men jag lyckades baka en äppelpaj och chokladbollar till mitt lilla hjärta.
Precis när jag skulle gå upp på dagis för att hämta Tindra så kom Lillebror Fredrik.
Så det va tur jag hade bakat en paj så jag hade något att bjuda på. hehe
Han stannade till middagen så då fick han lite mat oxå.

Sen på kvällen när jag hade lagt Tindra tog vi och duschade Tigra som lyckades springa in i Älsklingen när han skulle bära ut det marinerade köttet som jag lagt upp på en tallrik.
Som tur va så stannade köttet kvar på tallriken men marinaden den hamnade på Tigra och i Älslingens skor. hehe =)

Det gick iallafall jätte bra att duscha Tigra hon va inte alls rädd för det.
Stog i badkaret och tog det lugnt bara.
Skönt att bli tvättad kanske, haha

Tigras första duschNu ska vi torka =)

Ja nu ska jag nog ta o lägga mig på soffan och vila bara.
Måste bli frisk.

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0