Vad va de jag sa!!!

Igår va vi som sagt ut till Pappa en sväng o hälsade på, va satt där o pratade om mitt nya jobb.
Jag sa då till Pappa att jag trodde att tanten skulle ringa idag o fråga hur man startar maskinen. Haha
O vad tror ni händer kvart i 8 imorse?
Jo hon ringer mig o säger - Maskinen startar inte, vad ska jag göra?
Jag va bra sugen på att ge henne svaret jag sa hemma hos pappa. Vilket va - Vrid på nyckeln. Men så dum är jag inte.
Frågade henne bara om det va nån lampa som lyste på mskinen o de va det ju inte så då konstaterade jag att de va slut på ström i den och sedan fik jag ju komma på vad som va fel då. O det va så enkelt som att hon inte hade satt i laddaren när hon ställde ifrån sig maskinen.
Hon satte lixom bara i den i maskinen men kollade inte att den satt i väggen. Hehe

Ja hur ska detta sluta tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0