Jobb =)

Slutet på denna vecka har varit lite små rörig men det har ordnat sig kanon bra =)
Tindra är ju sjuk så hon får ju inte vara på dagis och både jag o Bobbas skulle jobba.
Jag har jobbat på mitt 3dje jobb. Det nya på ÖB. Städning där oxå men helt klart den roligaste städningen jag har jobbat med =)
Jag får nämligen köra skurmaskin och då inte en sådan som jag är van utan denna sitter man på. Är typ som att köra radiobil i butiken. Skit kul, Haha.

Iallafall så fick Tindra vara med Sara när jag jobbade och så åkte jag ut till dom när jag slutat för att vara med Tindra så att Sara fick måla lite. Dom håller på att spöna om huset.
Allt slutade med att Tindra va hos Pappa och Sara från Onsdag till Lördag. Familjen är banne mig det bästa man har =)

Ska jobba på Öb hela nästa vecka oxå. Till o börja med blir det städning sen ska jag få jobba i kassan oxå. När det bli vet jag dock inte. Hur jag gör med Tindra det vet jag inte riktigt än men det ordnar sig det oxå.

Igår va vi på Gatufesten. Har sagt hur länge som hellst att vi inte ska gå för det är värdelöst och kostar en massa pengar.
Men det slutade med att vi gick o fan va jag ångrar det. 740 kr åt helvete lixom. Jätte kul.
Nej de gör jag inte om. Nästa år ska jag inte dit om det inte är nån artist som är värd pengarna vill säga.
Om inte så sätter inte jag min fot där igen. Rena rama rånet är vad det är. Usch.

Idag kom Tindra hem iallafall o hon har varit ute o busat med Wilda hela eftermiddagen medans jag städade här hemma. Har inte gjort det på väldigt länge. Damsugar munstycket gick sönder sist jag städade så jag har inte kunnat städa.
 Men Bobbas har nu tejpat ihop det så att det gick att dammsuga =) Så nu är det rent och fint här och Tindra sover i sin "Nya" säng. Jag har plockat bort ena sidan från hennes spjälsäng. Hon är ju stora tjejen nu ju.
Slutat med Tutte o allt.
Det gick rätt bra att få henne att sova iallafall. Hon kom upp ett par gånger. Sista gången ville hon att jag skulle sitta på golvet vid hennes säng. Det gjorde jag såklart, eftersom det va första natten i nya sängen. Hon somnade på 2 minuter.  Hehe

Nu ska jag o Älsklingen ta o se en film o sen sova.
Natti Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0