Ber så hemskt mycke om ursäkt för mina tankar o känslor.

Jag startade denna blogg för att kunna skriva av mig vad jag tänker o känner om allt som händer runt mig. Jag har som dom flesta vet väldigt svårt att prata om saker o ting men skriva kan jag.

Blir lite irriterad över att folk ska lägga sig i vad jag har för tankar o känslor.
Dom är mina o är det så att ingen vill läsa vad jag tycker, tänker och känner så ge då fan i att gå in på min sida o läs.

Jag måste få skriva vad jag vill i min blogg.

Detta handlar igentligen om mitt inlägg om Tindras Farmor och Farfar o Fastrarna.
Jag ber om ursäkt om ni tog väldig illa upp för det men jag ville tala om hur jag känner kring detta.
Jag trodde oxå att jag skulle få någo typ av reaktion på detta. men icke.
Eller jo Tindras yngsta faster hörde av sig o berättade vad hon kände,vilket jag är väldig tacksam för. Är glad över att Tindra har dig, Men resten då?

Ring o skäll på mig om ni vill de, gör vad ni vill. Tala om hur ni känner kring detta. Hur har det kunnat bli såhär?
Ni kan ju för fan inte bara axeptera det jag skrivit om ni nu tycker att det är så fel.
Jag vill gärna att ni säger vad ni tycker.

Det kan ju inte vara så att ni inte vill ha med Tindra att göra längre. Det måste vara helt omöjligt.
Det är förmodligen mig ni inte vill ha att göra med, men låt inte det gå ut över Tindra.
Vi har ju kunnat prata tidigare trots att ni inte tycker om mig. Jag kan axeptera att ni inte gör det. O jag kan prata med er trots detta för Tindras skull.
Kan inte ni det?
Man kan ringa till mig och fråga hur det är med Tindra. Skicka ett sms, skriv på msn, skriv nått i hennes blogg. Ja nånting.
Vill ni att hon kommer o hälsar på måste ni ju prata med mig. Hon kommer inte bara dyka upp o säga hej.

Äh. gör säkert saken ännu värre med detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Ska nog stänga ner den här jävla bloggen o hålla allt inom mig istället.
Jag ska sitta här med alla känslor inom mig själv o gråta dag ut o dag in över mitt misslyckade liv.
Över mina idiotiska beslut.
Jag ska sitta här o må skit o kväva mig själv med allt jag känner.

Tack för mig


Kommentarer
Postat av: Helen

För det första så förstår jag inte hur man kan uttrycka sig på det sättet du gör. Du förstör för dig själv och alla runt omkring. Förvänta dig ingenting från oss när du skriver sådana dumma saker om oss t.o.m. Jag älskar Tindra över allt annat för det är ju mitt lilla barn. Jag kan dock inte hämta henne från Sthlm där jag nu är bosatt. Sedan känns det lite skumt att fråga efter om vi får träffa henne när du säger ifrån efter varje gång hon har varit hos oss. Ungefär som att vi har gjort något fel varje gång trots att vi inte har det. Det är ju det som förstör, att du hela tiden säger att vi är så dåliga med Tindra. Du vet lika väl som oss att Tindra har det jättebra hos oss, hon är alltid glad och leker och grejar. Jag föreslår att du tänker till lite mer innan du skickar iväg dina dumma sms och blogginlägg. För som sagt så är det dom som förstör det mesta. Ingenting ligger på vår sida. Och Tindra får jättegärna komma hit till Sthlm och hälsa på när som helst och hur länge som helst. Hon måste dock kanske bli lite äldre. Mvh Helen.

2009-07-15 @ 22:34:39
URL: http://ehelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0