9 Juli

Ännu en dag på jobbet =) Går kanon bra o trivs som fisken i vattnet, känns lite tråkigt att det är "sista" Dagen imorgon. Sen blir det bara varannan lördag =(
Fick iallafall köra maskinen idag o när jag kommer ut o ska hämta den så kollade jag smutstanken o som vanligt ha inte tanten gjort rent i den. *Suck*
Inte roligt att man ska måsta börja med det innan man kan börja köra, o mindre roligt är det ju när den ha stått över natten o skiten torkat fast. Gör man rent innan man går hem så är det ju bara att spola ur den så är de färdigt sedan.
Sen när jag väl fått ording på maskinen o fått ut den i butiken så kommer jag till stora entren o ska skura där då ligger de stora dammtussar i hörnen o mattorna är tvärskitig. o där hade hon tilbringat nästan 20 minuter o städat.
Vet inte alls vad hon städade där. Kan de kanske ha varit taket. hehe.
Men inte gör det mig något om hon fortsätter så nu när jag inte kommer jobba på veckorna. Då kan dom ju inte få för sig att det är jag som slarvat iallafall. då ser dom ju klart o tydligt att det är hon.

Men annars har det gått bra på jobbet. riktigt nöjd med min insatts att jag han igenom hela buriken på mindre än  timmar. KANON bra det =) Då vet jag ju med säkerhet att jag hinner när jag är ensam på lördagarna =)

Efter jobbet har jag gjort inget alls. Haha. Regnar ju ute så det är inte roligt. Busat med Tindra har jag gjort och dammsugit igen, sjukt att det blir skit  på bara en dag. 

När jag skulle lägga Tindra ikväll plockade jag ihop lite på hennes rum och fick syn på en silverfisk igen. USCH så otroligt äckligt. Fattar inte vat dom gör på hennes rum. Men dom verkar vara under listen mot badrummet iallafall. 
Har hittills sett 3 st. 2 vid listen och 1 i en leksakslåda. 

O inte nog med det, Har lyckats bli av med myrorna både inne och ute men nu har jag lyckats fått sånna där äckliga tvestjärtar istället och dom äter upp alla mina blommor i rabatterna.

Har hört av grannarna att man råkar ut för allt möjligt i det här området men jag har inte riktigt trott på de innan nu.
Nu har jag råkat ut för allt som pratat om utom råttorna. Fy fan kan jag bara säga.

Får jag in råttor då flyttar jag på en kvart. Ja kommer tvestjärtarna in så är jag ute på 3 sekunder för den delen.
USCH. Måste ringa anticimex imorgon så dom får komma hit o spraya hela lägenheten med alla medel dom ha.
Haha

Men nu ska jag ta o lägga mig o glo på en film. Om jag hinner innan jag somnar. Är jätte trött ja. Hehe

Natti Natt
Puss o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0