7 Juli

Idag har jag äntligen bakat thekakor. Ha varit på gång länge det men har inte blivit av. Har haft fukkt upp med fint väder och en massa annat. Men idag när det regnade passade jag på att fxa de.
Så skönt att få det gjort.

Men det är nog det enda jag fått gjort idag. Eller jag har tillbringat mycke tid inne på Tindras rum med henne. Har som sagt regnat ute idag så inga kompisar ha varit ute. Tindra tycker det är tråkigt. Hon vill ju va ute även om det regnar. Hehe

Imorgon blir det jobb igen =) Håller tummarna på att tanten ger upp så jag får hela jobbet. hehe. Nej va elak jag är, men det skulle faktiskt vara skit bra för mig. Hon ha ju jobbat hela sitt liv hon.

Nä nu ska jag ta o göra något annat.

Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Nina

Kom och baka här oxå.

Håller tummarna jag me

På måndag far vi till Anna

kram

2009-07-08 @ 14:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0