6 Juli

Idag har jag jobbat igen.
Trivs fortfarande bra på nya jobbet. Känns jätte bra. Så nu håller jag nästan tummarna på att tanten som fått första tjänsten inte klarar av detta jobb för då får jag allt. =) Vore kanon bra de tycker jag.
Hon är fortafarnde inte hemma på skurmaskinen och går bara o strosar runt med skurkäppen o muttar om att det är så lite tid. Hur ska hon hinna som?? Ja för mig skulle de då inte vara nå problem.
Men vi får se hur det går för henne.
Jag ska vara med henne tills på fredag nu eftersom chefen va tvungen att åka til Luleå o anställa folk där. Efterdom jag kan maskinen utan o innan nu så ville han ha mig på plats så att jag kan hjälpa tanten om det skulle bli nå tok.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Sovit lite dåligt inatt så det blir bara tv tittande för mig. Tänkte baka tekakor men det får bli imorgon istället.

puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0