26 Juli

Blev till en början en skit jobbig dag. Allt gick åt helvete och jag ville bara försvinna.
Tog med mig Tindra på en promenad som slutade med ett besök hos Fredrik och en rejäl vurpa i trappen för Tindra.
Fan va rädd jag blev. Jag hade parkerat vagnen i trapphuset hos Fredrik och går för att hämta den. Hade Tindra bakom mig o Fredrik bakom henne. När han låser dörren passar Tindra på att gå till trappen och sen hör jag Fredrik skrika och vände mig om o ser Tindra ramla ut för trappen. Släpper allt o på nått konstigt sätt så lyckas jag ta mig ner för trappen utan att ramla sjäv. Gick så fort att jag inte vet hur jag lyckades ta mig ner. Hehe. Fick upp Tindra från golvet och hon skriker o gråter som en tok. Försöker lugna henne för att få ur henne om hon har ont någonstans eller om hon bara blev rädd. När hon lugnat sig säger hon att hon ville sova. Eftersom jag vet att hon slog huvudet så fick hon såklart inte sova. Det är inte bar att sova om man dragit på sig en hjärnskakning. Sen ville Tindra gå ner på golvet för hon ville gå själv.
Men hon kunde inte gå. Stå gick bra men hon kunde inte flytta på vänster ben. Hon bara grinade. Drog ner byxorna för att kolla men såg inget. Plockade då upp henne och begav mig hemmåt. Hon kunde inte sitta i vagnen heller så jag bar henne o drog vagnen vilket inte gick så jätte bra. Fick ringa Bobbas så han fick möta oss.
Väl hemma så kunde Tindra gå lite igen och efter ett tag gick hon ut o busade med sina kompisar.
Men FAN va rädd jag blev. USCH

Efter middagen gick vi med grannarna o fiskade en sväng, de va roligt fast det blev ingen fisk. Tindra satt i en hallonbuske o plockade hallon hela tiden hon, Det tyckte hon va roligt.
När vi kom hem plockade vi fram lite gott o satte oss utanför oss o spelade kort med grannarna.
Det tycker jag om. Jätte roligt hade vi =)
Vid 23 tiden dök Anna och Robban upp =) Oj vad länge jag hade väntat på dom.
Vi satt uppe o surrade till halv 2.
Så dagen slutade kanon bra tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0