25 Juli

Idag vaknade jag av att telefonen ringde. Det va Josefine och Ante som ville komma till oss o äta frukost. Dom hade varit på citygross o köpt bröd =)
Så roligt när folk bara dyker upp sådär. Saknar er alla så sjukt mycke. Så otroligt tråkigt att bara sitta här hemma. Dagarna ser exakt lika ut. Har inte kolla på vad det är för dag längre. Alla dagar är identiska. Det händer inget alls.
Är så otroligt less på detta. o jag är på fruktansvärt dåligt humör hela tiden och har ont i magen hela tiden.
Är så less på allt. Varför kan inget bara vara som jag hade tänkt mig? Varför gick allt åt helvete? Varför forsätter allt gå åt helvete? Varför kan inget bara vara bra??

Just det jag det va ju min dag jag skulle berätta om. När vi hade ätit frukost iallafall så drog Jossan och Ante ut på Birsta och vi gjorde oss klar. Fredrik kom o hämtade oss o så åkte vi ut på Birsta. Träffade Jossan o Ante där o gick på mcdonalds för att Fredrik ville äta frukost. haha
Sen gick vi i några butiker tills Fredrik skulle åka ut till Pappa o hjälpa honom med grävmaskinen, Vi stannade på rusta först o inhandlade fredriks pressent från oss. Han fyller ju år den 31 Juli.

Alla som inte vet det redan är välkommen på hans kalas ute på Alnö den 1 Augusti klockan 14.00.
Metkroksvägen 5 är adressen. haha. 

När vi kom hem gick jag o Tindra o la oss i min säng o tittade på film o vips så sov vi båda 2. 
3 timmar sov jag. Helt sjukt. 
Jag är trött hela tiden o helt slut  kroppen. Skulle kunna sova hela dagarna. 

När jag vaknade va det dags för middag. Fixade den o sen åt vi. Tindra va ute medans jag lagade mat o sen gick hon ut efter. Hämtade in henne klockan 21 då jag tyckte att det fick vara nog. Haha.
Såklart kom hon ihåg att det va lördag idag så det blev till att slå på en film o plasera henne med godispåsen i min säng. 
När hon sett kart på Pippi flyttade jag över henne till sin egen säng o där ligger hon o sover nu. 
Hoppas det iallafall. Ja sover gör hon men jag hoppas hon ligger i sängen. Igår hade hon nämligen rullat ur o låg på golvet o sov. Tur att jag kollade till henne innan jag gick o la mig. 

Nu ska jag hitta på nå annat, vet inte vad. Det är lördag o här sitter jag ensam. resten av familjen sover. Hur kul är det på en lördag? Konstigt att man inte ser skillnad på dagarna.  

Nä usch va less jag är.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0