23 Juli

USCH vilket dåligt väder det är. O mitt humör lika så. Fy bubblan va jobbigt allt är.
Känner mig helt nere o helt slut i kroppen.

Har så mycke tankar som snurrar runt i huvudet, Så mycke vilja men så lite hopp. Hur gör man då?
Så mycke jag vill, men det känns som att det aldig kommer hända.
Känns som att jag står still o trampar o kommer ingenvart.
Dagarna bara rinner förbi med samma handling varje dag. Jag gör så gott jag kan för att reda upp allt, men står fortfarande still.
Jag kan inte reda upp detta på egenhand.

Nä jag vet inte vad jag ska skriva. Finns mycke jag vill skriva men inget ja tänker ta upp här. Inte nu iallafall.




Fick en roligt överraskning imorse iallafall, Vaknade av att det knackade på dörren.
Klev upp o öppnade dörren o där stog Annie. Henne som ja tänkte så mycke på dom senaste dagarna.
Har velat ringa men är helt pank så jag ha lixom inte kunnat.
Men idag va hon helt plötsligt bara här, Hon jobbade o hade en körning från finsta men hade en kvart över innan hon skulle hämta så då passade hon på att komma hit o säga hej. Jätte roligt tycker jag.
Saknar mina vänner otroligt mycke.

Aja, nog från mig idag, orkar  inte skriva.

Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0