17 Juli

Idag ha jag fått lite gjort iallafall. Huvudvärken håller i sig plus att jag ha skit ont i halsen igen =(
Inte alls roligt. Känner mig helslut i kroppen o har ont överallt känns de som. Ucsha.

Men men det går över.
Jag har städat lite och bäddat rent i sängen med Bobbas födelsedagspressent, Haha.
Han fyller ju år snart så Mamma passade på att handla till honom när vi va på Birsta igår eftersom hon jobbar den dagen han fyller.

Detta fick han av Mamma
Bobbas födelsedagspressent från Mamma
Kanon bra det. Behövdes faktiskt nytt. =)

Sen ha vi varit på ica o handlat oxå. Är väldigt pank så det blev blöjor o 2 mjölk paket, Haha.

Henke ringde idag oxå o surra på, han ville veta om Tindra önskade något från Åsele. Typ kläder eller nått.
Ja sa jag, kläder går ju alltid åt. Hon är ju expert på att skita ner sig. Haha
Sen fick han prata med henne själv o frågade då vad hon ville ha, GODIS svarade hon ju såklart, haha.
Det skulle han fixa till henne. hehe

Sen har jag bakat en ny filmjölkslimpa o denna gång blev den bra. =)

Men nu är det dags att gå o lägga sig.
Börjar jobba klockan 7 imorgon.

Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0