16 Juli

Idag har jag o Tindra varit med Mamma på Birsta. Vi har haft jätte roligt =)
Mamma har handlat golv o färg o lite allt möjligt.
När vi hade handlat klart köpte vi hamburgare som vi skulle ta med hem så att Bobbas oxå fick något att äta.

När vi skulle åka hade vi nog roligt åt att det va proppfullt i bilen. Vi fick knappt plats. Men sen när vi kom ut till första rondellen kom jag på att jag glömt påsen med dricka på taket. Oj vad vi skratta då. haha.
Sån tur va så kör ju Mamma lugnt så när vi kört åt sidan kunde jag kliva ur o hämta den. haha.

När vi ätit o surrat ett tag åkte Mamma hem igen och jag har inte gjort mycke alls. har fortfarande ont i huvudet så jag orkar inte. Håller tummarna på att det är borta imorgon så jag får något gjort då.

Sen kan jag berätta att jag har pratat med Tindras pappa. Som de låter nu ska Tindra få åka till Farmor och Farfar nästa helg. Får se om dom hör av sig något. Men dom hade iallafall sagt till Henke att dom ville ha henne då. Hoppas att det blir så. Hon behöver ju faktiskt sin Farmor o Farfar. Hoppas att hon går med på att åka oxå bara. Hon har ju blivit så himla blyg.
Ja vi håller väll tummarna på att dom hör av sig så att hon kan åka dit. Jag tänker då inte ringa o tvinga på dom henne. Det känns väldigt fel.

Ja sen ha jag inte så mycke annat att berätta tro jag. Har så ont i huvudet nu så jag knappt vet vad jag heter. haha.

Hörs imorgon.
Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0