15 Juli

Usch vilket dåligt humör jag varit på idag. Riktigt kort stubin ha jag haft. Fy på mig.

Men men, jag har iallafall bakat med min underbara dotter idag =)

Detta blev resultatet.
kladdmuffins med smak av Choklad och Vanilj
Kladdmuffins med choklad och vaniljsmak.

Tindras gula muffins med blå glasyr o silverkulor =)
Tindras gula mini muffins med blå glasyr och silverkulor på =)
Snacka om lycklig hon blev när hon fick vara med o baka o dessutom fick alldeles egna muffins.

Ja sen ha det inte hänt så mycke mer.
Orkar inte skriva heller. Ha precis varit upp till lillebror o hämtat Tindras bilstol plus att jag ha dunder ont i huvudet.
Berättar mer imorgon.

Natti Natt
puss o Hej

Mitt lilla busfrö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0