9 Januari

Idag har jag jobbat.
Klev upp klockan 6 tog en dusch och gjorde mig klar, packade fika, väckte älsklingen min och sen bar det väg till jobbet.

Har suttit i sex timmar och tittat på folk som skrivit tenta. Väldigt roande eller inte.
Men pengar är pengar så det är värt det.

Tindra har varit hemma och busat med Bobbas hon.
När jag kom hem vart jag onda mamma igen.
Stopade Tindra i vagnen o sa sov gott.

klockanva ju typ 2 så de va verkligen dags att sova middag, men de tyckte ju såklart inte hon eftersom jag precis hade kommit hem.
Hon ville ju vara med mig.

När Fredrik kommer hem ska vi åka o storhandla för dom stackars pengarna vi har kvar, vilket inte är mycke =(
Men de måste ju göras så vi har mat hela månaden.
Det blir ju dyrare att småhandla varje dag

Sen blir de sängen tidigt.
Är så sjukt trött.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0