8 Januari

Usch vad trött jag är idag.
Har sovit väldigt dåligt den senaste tidne och har dessutom lyckats vända på dygnet.
Tindra har varit hos Henke mellan Jul o Nyår så det vart sena kvällar.

Men nu är det dags att vänta tillbaka det igen och det är ju inte det lättaste.

Imorgon ska jag jobba på mittuniversitetet. Ska sitta tentavakt.
Det är lite tråkigt men de får man ta om man ska få ihop nå pengar.
Det är ju inte så jobbigt att sitta och titta på folk som skriver.
Problemet lär nog bli att hålla sig vaken.
Kommer vara jätte trött o så ska jag typ sitta där i sex timmar och läsa en bok o titta på folket.
Men de ska nog gå bra. hehe.

Bobbas ska ha Tindra han. Hon är fortfarande ledig från dagis.
Hon börjar igentligen på Tisdag men jag måste ringa o kolla om hon kan få börja på måndag istället eftersom jag och Bobbas ska börja nån kurs på arbetsförmedlngen.
Det kommer inte bli roligt det inte.
Undra hur många gånger man ska behöva lära sig skria ett cv.

Hum undra vad man ska hitta på ikväll då.
Just nu sitter jag i soffan o latar mig medans Tindra sover ute i vagnen.
Sen har jag en massa disk att ta reda på.
Va riktigt lat igår. Eller kanske inte, vi va ju till stan på möte på arbetsförmedlingen och sedan hade jagju tvätttid så jag tillbringade eftermiddagen där jag. hehe.

Kanske ska ta o åka o handla.
Fast det beror ju på om Fredrik kommer hem efter jobbet eller inte.
Han skulle hjälpa cattis o flytta.
Ja i får se.
Nu ska jag ta o göra lite nytta iallafall.

Ha det bra så länge.

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0