7 Månader

Idag är dagen som jag och Bobbas har varit tillsammans i 7 Månader.
Längre ska det bli.
Älskar honom tok mycke.

Jag har jobbat idga oxå iallafall.
Stressigt som fan eftersom vi hade 2 lägenheter som skulle färdigställas innan klockan 13.00.
1 Lägenhet brukar ta typ 2 dagar på 2 pers att göra. o nu hade vi 2st på 4 timmar och 2 pers i varje.
Inte lätt inte.
De blir extra jobbigt om det va som det va idag.
När jag kom upp i lägenheten va snickarna kvar, do höll på att sätta lister mm.
Och inte nog med det så  fick jag med mig en tjej idag som jag va tvungen att säga precis vad hon skulle göra till och hon sa ínte ett ljud på hela dagen. skit jobbigt.

Men det gick bra ändå.
Eller lägenheten vart inte klar i tid men det gjorde inget eftersom dom som skulle flytta in skulle göra det på kvällen så vi kunde städa klart.
När klockan va kvart över 4 va vi färdig och då gick vi hem, då tyckte va att vi inte orkade göra nå mer.
Jag har jobbat så jag har sår fulla händerna.

Nu har vi bara 4 lägenheter so ska vara klar på fredag.
Men 3 av dom är nästan färdig och 1 är inte påbörjad men det är bara en 1:a dom andra är 3:or.

Hilda ringde idag och undrade när Tindra skulle komma o hälsa på, jag sa so det va, att jag väntar på att Henke ska visa sitt intresse.
Han verkar inte vara intresserad av att ha sin dotter óch jag tänker inte tvinga honom.
Jag väntar tills han kommer på att han har en dotter.

Hilda och Helen kommer nog hit på Fredag och säger hej iallafall.
Dom ville så gärna träffa Tindra.

Men nu börjar klockan bli mycke så jag ska sätta mig o varva ner vid tv:n o sen bli det sängen.

Natti natt

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0